miércoles, 26 de marzo de 2008

(all we are is) dust in the wind



MIRALL

Es mira la mort amb un somriure. S'hi enfronta, i fins i tot en porta pedaços. Ja sap el seu final, acabarà a l'altra banda del mirall.


-Cris.....
-Què?
-Mmmmm...
-QUÈ?!
-Em fa por morir-me...






L'infinit tot d'un cop
i el silenci absolut.
Som el món sencer
i també el no-res.

Tanca els ulls: som esperit.
Obre els ulls: som el cos.
Som la llum del sol,
de la nit la foscor.

Com un llibre blanc
on hi ha escrit el meu nom.
Com un llibre blanc,
jo, aquell mot.

1 comentario:

Anónimo dijo...

Q maco l'escrit!!! o sigui... m fa una mik d yuyu, xo te mol d sentiment!!! i axo u escrius tu?? em sorprens laia, em sorprens!! jejeje.
jo no vull anar a laltra banda dl mirall...wenu, xo enkra falta mol i mol!!! i entremig em d fer examens i examns!! xd (i jo tenir 4fillets!!! segur q al menys dun seras padrina...jajaj, t'hi veig!!xd). Un bxito laieta!!!

pd: cm q ma agrdat mol, no et denunciaré per violació dels drets personals... (es axi o q?jajaj)

muaa