lunes, 3 de marzo de 2008

la canonja, paraíso en niños

Ma mare encara riu ara quan li vaig dir que aquest cap de setmana aniria amb el cau de la Rat a fer d'intendent, que significa anar a fer dinars i sopars per a 21 nens, 3 caps i nosaltres mateixes..

Diria que nosé perquè hi vaig anar.. però seria una mentida com una catedral, en tenia ganes i abans que digués que no, mr. Arcadi ja va dir que contaven amb mi i que no els fallés.. Total, que el dissabte va tocar matinar per agafar un bus cap a la Canonja, amb un munt de llops i daines (de 8 a 11 anys) que no paraven de cridar i cantar cançons i de xocar amb les motxilles.

i.. encara que es tiressin pets, que no paressin de dir "tita-cul", que haguéssim de fer 25 truites, carn, arròs i pasta per a tothom, que et fessin perdre els nervis, que tiressin pedres, que es tiressin rots, que es despertessin a les 7 del matí, que et fessin 10.000 preguntes a l'hora....

te'ls menjaries!!

perquè encara que el diumenge arribéssim més mortes que vives a casa, vam riure un munt!
i que diguin el que vulguin... però són genials!


un fort aplaudiment pels cauaches, els coleguis, els ainolos i els terroristes!

"m'ajudes a fer el sac?"

"tinc pipi"

"saps què? hi ha una nena de la meva classe que..."

"no en vull més...."

"això no m'agrada"

"al pol li agrada la núria, però la núria diu que és molt lleig"



tota una experiència :P

No hay comentarios: