lunes, 4 de febrero de 2008

fàcil



Matins de vermut i diari
coses menudes
petites engrunes
eclipsis de lluna
tresors que et caben a la mà


Sembla com si vulguéssim endur-nos l'essència de racons que han significat alguna cosa i ensumar-la fins que l'olor decideixi marxar. Anys enrere m'agradaven els diumenges perquè era quan es regaven les plantes.
L'olor de terra humida anava inundant tota la terrassa i part del pis, i segurament m'ho imaginava, però fins els geranis feien una altra cara!
Potser és per això, que a la que m'ha caigut una càmara a les mans, he anat directa a aquests raconets.. llàstima que des d'aquí no se sentin les olors

1 comentario:

annelie dijo...

No se senten les olors si no les vols sentir... pq amb aquestes padazo de fotos se sent fins i tot l'airet fresc del carrer i no se pq les ganes d'estiu!

jo tmbe prefereixo els q em regalen mirallets i cd's!

petonets***